Klanten over Spring zorgmarketing

Neurospine“Spring marketing: een enthousiast bedrijf dat letterlijk bovenop de marketing springt! Erg enthousiast team en zeer plezierig om samen met hen onze marketing te verbeteren.”
dr. Mark ArtsNeurospine Haaglanden Medisch Centrum
JGZ ZHW“We zijn geweldig geholpen om een beter beeld te krijgen om onze social media een boost te geven. Niet eerder kreeg ik zulke concrete handvatten om effectief aan de slag te gaan en niet eerder werd ik zo enthousiast van een meeting over social. Door zich echt te verplaatsen in onze organisatie lukt het Erica van Spring marketing efficiënt mee te denken en ons de tips en tools te geven waar we daadwerkelijk iets mee kunnen. Heel blij!”
Sanne de HaanJeugdgezondheidszorg Zuid-Holland West
BeterDichtbij logo“Hoe kunnen we de nieuwe zorgdienst BeterDichtbij het beste in de markt zetten? Spring marketing heeft ons hierbij ondersteund, bij zowel een kort marktonderzoek, de doorontwikkeling van de propositie als vervolgens het samen ontwikkelen van marketing- en communicatiemiddelen, zoals webteksten, een folder, poster, persbericht en ondersteuning van de projectleiders in de ziekenhuizen. Het is prettig samenwerken met Erica en Sanne van Spring marketing. Het snelle schakelen, ook met de deelnemende ziekenhuizen, en het feit dat ze zowel kunnen ondersteunen bij strategie als implementatie, heeft zeker bijgedragen aan een succesvolle implementatie van de dienst.”
Yvonne SnelVereniging van Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ), initiatiefnemer BeterDichtbij
Elver GehandicaptenzorgWij zijn samen aan de slag gegaan om onze website www.elver.nl te optimaliseren, en we hebben gespard over hoe onze diverse kanalen elkaar zouden kunnen versterken. Door er samen naar te kijken kregen we praktische handvatten, en veel meer inzicht hoe we zelf dingen konden meten en waar wenselijk verbeteren. Dat was helemaal niet zo vaag en ingewikkeld als we van tevoren dachten. Ook zagen we dat we ook al best goed op weg waren met onze online presentatie, iets dat we van tevoren eigenlijk niet hadden gedacht. Enorm motiverend en inspirerend!
Mieke Klein Gunnewiek-KolkmanElver
Verkerk Serivce Systemen“In deze turbulente tijd in de zorg, is het lastig de tijd te vinden om inzicht te krijgen in de markt. Dankzij de frisse blik van Sanne en Erica van Spring marketing hebben we nu een veel duidelijker beeld van onze eindgebruikers. De scherpe analyse van de markt en concurrenten geeft ons bovendien inzicht in waar we staan. Heel prettig dat we dit uit handen konden geven en nu verder kunnen met de resultaten.”
Martin WervenbosVerkerk Service Systemen

Annatommie mc“We zien het aantal bezoekers naar onze website toenemen en de instroom verhogen, door de nieuwsbrief die Spring marketing voor ons verzorgt. We zijn heel tevreden over de inzet van Spring marketing en hoe we samen aan de slag zijn met contentmarketing voor Annatommie mc.”  

Sander WesterduinAnnatommie mc
rrc“Spring marketing heeft mijn organisatie uitstekend ondersteund met een scan van onze internetsite. Hoewel we de site niet grondig kunnen restylen, hebben Erica en Sanne ons praktische, nuttige en snel op te pakken handreikingen gegeven om het bereik te monitoren en te vergroten. Het duidelijke rapport en de mogelijkheid snel contact op te nemen voor aanvullende vragen, hebben ons echt een stap verder geholpen. Zonder terughoudendheid raad ik Spring marketing dan ook aan voor ondersteuning bij online communicatie.”

Mascha BlokkerRijnlands Revalidatie Centrum
Skin Solution“Fijn dat ik Spring marketing als marketingpartner in kan zetten voor bijvoorbeeld het versterken van de relaties met verwijzers en de inzet van online campagnes. We kunnen snel schakelen samen en ze begrijpen mijn vakgebied. En terwijl zij mij de marketing grotendeels uit handen nemen, kan ik blijven doen waar ik goed in ben: het behandelen van mijn patiënten.”
Stephanie OudenbroekPraktijk Skin Solution
ErasmusMC“Het beste aan de training vond ik het oefenen met de teksten en het feedback geven. De theorie over boeiende, scanbare, passende en vindbare teksten kan hierbij natuurlijk niet ontbreken.”
Ilse van der BeekErasmus MC
Het-Mondzorg-Huis-tandarts-Rotterdam“Wij hebben Spring marketing ingezet voor de website, zodat wij ons zelf konden richten op ons vak.”
Shaira KasiHet Mondzorg Huis
Stichting-Terminale-Zorg-door-Vrijwilligers“Wat fijn om te sparren en zo samen tot nieuwe, frisse ideeën te komen. Juist het feit dat Sanne en Erica uitgebreide kennis hebben over de zorg en de complexe verbanden en relaties die daar bestaan, zijn we goed op weg geholpen.”
Mieke StormStichting Terminale Zorg Door Vrijwilligers
Groene Kruis“Interessante masterclass online zorgmarketing gevolgd. Erica en Sanne leren je op een inspirerende wijze snel inzicht te krijgen in de mogelijkheden en kansen op online gebied.”
Sandra RoemenGroen Kruis Ledenorganisatie
gemeente-den-haag“Fijn dat Sanne en Erica zo snel voor WTHX aan de slag konden. Ondanks dat er weinig tijd was voor briefing en sturing, wisten ze toch snel in de onderwerpen te komen en de vertaalslag te maken naar goede content en social media updates. Hun flexibele en volledige inzet heeft er onder meer voor gezorgd dat WTHX onder een groeiend publiek zichtbaar werd.”
Marike GaanderseGemeente Den Haag
Psychitaal“Erica en Sanne van Spring marketing weten wat ze doen. Hun eerlijkheid, spontaniteit maar bovenal hun analytisch vermogen zorgen voor een vruchtbare werksfeer. Door Spring marketing hebben we ons in de markt kunnen zetten op een manier die past bij onze identiteit.”
Sander UlehakePsychitaal
De-Jutters-logo“Van 2.000 naar 3.473 website bezoekers per week, van 4 naar 80 Twitter-berichten per maand, van 300 naar ruim 2.000 volgers op Twitter, van 250 naar 1000 volgers op LinkedIn en naar drie keer zo veel abonnementen op de nieuwsbrief voor professionals per jaar. Zo maar een greep uit de resultaten die Sanne en Erica in een jaar tijd bij De Jutters hebben bereikt.”

“Ze hebben passie voor online marketing, oog voor de klant en gedrevenheid en tillen je afdeling binnen mum van tijd naar een professioneel niveau. Zij geven je inzicht in de vele mogelijkheden om klanten te bereiken en te binden, mogelijkheden die binnen handbereik liggen en waar je zelf mee aan de slag kunt. Niet alleen een kennismaking met, maar ook een training hoe strategie en middelen in te zetten geven ze je als vanzelfsprekend mee. Ze schudden je organisatie wakker en met strategisch inzicht helpen ze je om samen de organisatie te profileren en marktaandeel (terug) te winnen. En dan zijn het ook nog eens prettige collega’s om mee samen te werken!”

Babet GardienDe Jutters