Lunchsessie “De klant centraal in de zorg”

twee handen houden een hart vast

In deze online sessie kijken we vooruit! Naar betere tijden. Waarin Corona de zorg niet meer domineert. Een tijd waarin zorgmarketeers en communicatieprofessionals weer tijd hebben voor klanten. En hoe zij een bijdrage kunnen leveren aan positieve zorg. En waarmee bereik je dan het hart van de zorgklant?

Maar wat levert dat de zorg dan op? Wat heeft de zorg aan cliënt- of patiënttevredenheid? Is het bieden van goede zorg dan alleen dan niet voldoende?

Die discussie voeren we graag met jou als marketing- en communicatieprofessional tijdens deze lunchsessie. Maak kennis met begrippen als bedoeling, belofte en beleving. Bespreek met collega’s hoe je het hart van de zorgklant bereikt en wat dit jouw zorgorganisatie overlevert. Ontdek het nut of noodzaak van Patient Experience (PX).

Offer dus als marcommer in de zorg in januari een uurtje van jouw kostbare tijd en wij zorgen voor wat lekkers tijdens de lunch. Meld je nu aan!

thumbs-up

Direct toepasbaar in jouw dagelijkse praktijk

smile

Deelnemers geven ons een 8,1 gemiddeld

medical-kit

Exclusief voor ziekenhuizen en zorgorganisaties

check

In samenwerking met partner het Zorgmarketingplatform

De lunchsessie in het kort

In deze praktische online lunchsessie maak je kennis met collega marketing- en communicatieprofessionals. Samen discussiëren we aan de hand van de volgende vragen:

  • Wat zijn de (echte) behoeften van zorgklanten?
  • Hoe kun je daar als zorgorganisatie op inspelen?
  • Wat is het belang van klantbeleving?
  • Wat levert het je op als je daar als zorgorganisatie?
  • Wat is jouw bijdrage als marketing- en/of communicatieprofessional?

Voor wie?

Deze online lunchsessie is voor communicatieadviseurs en marketeers in de zorg.

Investering en voorwaarden

Deze sessie is gratis. Aanmelding is noodzakelijk. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en een link die je toegang geeft tot het Zoomoverleg.

Heb je jezelf aangemeld en kun je toch niet deelnemen? Stuur dan een mail naar info@springmarketing.nl. Natuurlijk kunt je ook een plaatsvervanger sturen.

Begeleider

Joep van de Ven - Spring marketing

Deze discussie tijdens deze lunchsessie voor gemodereerd door Joep van de Ven van Spring marketing.

Joep helpt al ruim 15 jaar organisaties om klantgerichter te worden. Hij is een ervaren consultant en docent en stond als marketingcommunicatiespecialist zelf met zijn poten in de klei.

 

Meer informatie of vragen?

Meer weten of vragen over deze workshop? Laat gerust weten.

Mail: info@springmarketing.nl

Bel: 06 15 83 01 90

Aanmelden

Meld je nu aan voor de training via het aanmeldformulier. We nemen contact met je op om jouw persoonlijke vragen te bespreken en de praktische zaken met je door te nemen. Heb je vragen? Neem gerust contact op.

We trainden mensen van o.a.:

NIAZ logo
PPN
Haaglanden Medisch Centrum
NVLF
Kenter Jeugdhulp
reinaerde
Elver Gehandicaptenzorg
RIjnland Revalidatie Centrum
Karakter
DuoDermis logo
Trigger Point Therapie Nederland

Organisatie

Naam*

E-mail*

Telefoon*

Ik ben lid van het Zorgmarketingplatform en ontvang daarom korting*
JaNee

*Verplichte velden