Conversieoptimalisatie: in één dag meer uit je website halen

Als aanbieder van zorg heb je met allerlei doelgroepen te maken, hoe bereik je ze optimaal en activeer je ze tot een click of actie? Leer er alles over tijdens de dagtraining Conversieoptimalisatie van Spring marketing in samenwerking met het Zorgmarketingplatform, speciaal voor zorgorganisaties. Ontdek de tools waarmee je de conversies op je website kunt meten, laat je inspireren door andere conversiecases en ga direct aan de slag met het optimaliseren van jouw website. 

thumbs-up

Direct toepasbaar in jouw dagelijkse praktijk

smile

Deelnemers geven ons een 8,1 gemiddeld

medical-kit

Exclusief voor ziekenhuizen en zorgorganisaties

check

In samenwerking met partner het Zorgmarketingplatform

Marketingtraining conversieoptimalisatie in het kort

Deze praktijkgerichte training combineert theorie direct met praktijk. Je wordt op de hoogte gebracht van de laatste feiten en cijfers web, design en conversie, inspirerende cases uit en buiten de zorg passeren de revue en je gaat direct aan de slag met praktische opdrachten. Er is volop ruimte om jouw eigen vragen te stellen en ervaringen te delen.

Tijdens de training werk je aan jouw eigen conversiestrategie, je gaat dan ook naar huis met:

  • Inzicht in de huidige conversiescore van jouw website
  • De conversiedoelen voor jou site
  • Concreet stappenplan voor meer conversie en leads
  • Tips, tools en handvatten om verder aan de slag met online conversie binnen jouw organisatie
Elver Gehandicaptenzorg“Door er samen naar te kijken kregen we praktische handvatten, en veel meer inzicht hoe we zelf dingen konden meten en waar wenselijk verbeteren. Dat was helemaal niet zo vaag en ingewikkeld als we van tevoren dachten.”
Mieke Klein Gunnewiek-KolkmanCommunicatieadviseur Elver

We trainden mensen van o.a.:

Quarijn logo
NIAZ logo
Hearts-and-Minds
reinaerde
Kenter Jeugdhulp
nvd
annatommie-mc
JGZ ZHW
Haaglanden Medisch Centrum
HET SPECTRUM-logo-2015
Orikami_Health_Logo_Teaser_klein-1

Onderwerpen deze dag

De volgende onderwerpen komen deze dag aan bod:

  • Conversiedoelen en leadgeneratie
  • Optimalisatietips om jouw website te verbeteren via bv. content, design, call-to-actions
  • Verleidingstechnieken waarmee je jouw doelgroepen overtuigt in actie te komen
  • Inzet van e-mailmarketing en social media voor meer conversie
  • Meten en rapporteren in Google Analytics

Voor wie?

Deze training is voor marketing- en communicatieadviseurs, -medewerkers, webredacteuren, bedrijfsjournalisten die verantwoordelijk (worden) voor de website en conversie.

Programma

  • 09.00 Inloop met koffie en thee
  • 09.30 Start ochtendprogramma
  • 12.15 Lunch en netwerkmoment
  • 13.15 Start middag programma
  • 16.30 Afronding en einde

Erica Bouma - training online zorgmarketingOver de trainers

De training Conversieoptimalisatie wordt gegeven door Erica Bouma of Wilma Kaptein van Spring marketing.

Erica Bouma

Met een grote drive om met de juiste content precies de beoogde doelgroep te bereiken, werkt Erica Bouma van Spring marketing voor diverse zorgorganisaties samen aan online optimalisatietrajecten. Vanuit haar journalistieke achtergrond heeft Erica altijd een grote interesse gehad in maken van effectieve content. Als online  marketeer bij onder andere De Jutters, Curium-LUMC, het Kenniscentrum Kinder- en Jeugdpsychiatrie en tientallen klanten van Spring marketing heeft ze zich steeds verder gespecialiseerd in social media marketing en SEO marketing.

Ze is partner binnen de Zorgmarketing Praktijk, een samenwerkingsverband zorgmarketing experts verbonden aan het Zorgmarketingplatform, en vast trainer bij Erasmus MC op het gebied van SEO en webschrijven. Als blogger voor Frankwatching schrijft ze regelmatig over zorgmarketing, SEO en social media.

Over Wilma Kaptein

Wilma Kaptein

Wilma is gespecialiseerd in gedragsbeïnvloeding en conversieoptimalisatie. Haar growth hacking mindset, eerdere marketingfunctie bij het online zorgplatform Duxxie en jarenlange online ervaring bij de Belastingdienst helpen organisaties om hun relevantie voor de klant om te zetten in groei en verbinding.

Investering en voorwaarden

€ 495,-  en voor Zorgmarketingplatform-leden geldt 20% korting. Prijzen zijn excl. btw.

Je kunt tot twee weken voorafgaand aan de training kosteloos per e-mail afmelden. Daarna is het volledige bedrag verschuldigd en vindt facturatie plaats. Je kunt ook een plaatsvervanger sturen.

Agenda training Conversieoptimalisatie

De eerstvolgende training wordt momenteel ingepland. Neem contact met ons op om als eerste op de hoogte te worden gebracht van een nieuwe datum.

Locatie: Utrecht of omgeving

In-company

Deze workshop kan ook in-company gegeven worden. Neem daarvoor contact op met Erica Bouma van Spring marketing.

Meer informatie of vragen?

Meer weten of vragen over deze training? Laat gerust weten.

Mail: info@springmarketing.nl

Bel: 06 29 14 20 00

Aanmelden

Meld je nu aan voor de training via het aanmeldformulier. We nemen contact met je op om jouw persoonlijke vragen te bespreken en de praktische zaken met je door te nemen. Heb je vragen? Neem gerust contact op.

Organisatie

Naam*

E-mail*

Telefoon*

Ik ben lid van het Zorgmarketingplatform en ontvang daarom korting*
JaNee

*Verplichte velden