Werving en werkgeversmerk in de zorg
In de huidige krappe arbeidsmarkt zien we dat elke zorgorganisatie zelf zoekt naar antwoorden op de vraag: ‘Hoe vul ik mijn vacatures in?’. Maar, dat is alleen een kortetermijn-oplossing voor de échte vraag: hoe zorg ik voor een duurzame oplossing voor een gezonde bezetting op mijn locaties en afdelingen?
Wij merken dat het antwoord op die vragen begint en eindigt met de vraag: wie ben ik als werkgever? Alleen door (potentiële) medewerkers duidelijk te maken wat jou als werkgever drijft en waar je voor staat, maak je onderscheid en leg je de basis voor loyale werknemers.
Want wat heb je aan nieuwe mensen die na 3 maanden alweer nadenken over hun volgende baan? Wij helpen je bij elke stap van het beantwoorden van die vraag, door je te coachen en met concrete oplossingen te komen die passen bij jouw organisatie en werkgeversmerk.
Inzichten in thema ‘werving in de zorg’
Wij gingen zelf op zoek naar het antwoord op de vraag: ‘Waarmee krijg je (potentiële) sollicitanten in beweging en hoe bereik je ze?’. We deden daarvoor uitgebreid onderzoek.
De uitkomsten van dat onderzoek bundelden we in een whitepaper. Daarnaast deden we zelf ervaring op met de uitdagingen waar zorgorganisaties voor staan. Ook dat leverde ons bijzondere inzichten op. Zeker de unieke case zoals die bij Van Neynsel opende onze ogen voor wat er écht werkt.
Al die inzichten delen we graag met jou. Tijdens één van onze trainingen of tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Of je nou recruiter, communicatieadviseur, marketeer of manager in de zorg bent.
Wil je meer weten en kijken of Spring marketing bij jouw organisatie past? Neem dan gerust contact met ons op!