Nieuwsbrief

Een nieuwsbrief is nog steeds een van de meest effectieve marketingmiddelen. Hoe maakt u een nieuwsbrief die wordt gelezen en werkelijk converteert?

Directe klantrelaties opbouwen en onderhouden met een goed gelezen nieuwsbrief

Hoe kunt u uw positieve relatie met klanten verder versterken, onderhouden en optimaal inzetten om nieuwe klanten te werven? Een kans om klanten aan van uw organisatie te verbinden is met een digitale nieuwsbrief. Door hierin informatie over de praktijk, tips en adviezen, kennis en ervaringen te delen en mogelijk ook acties bekend te maken, blijven klanten van uw organisatie op de hoogte en wordt de kans dat zij mond-tot-mond reclame maken of terugkeren, vergroot. Om dit goed te doen is het belangrijk de activiteiten te evalueren en daar waar nodig aan te passen.

Spring marketing heeft ruime ervaring in het ontwikkelen, vormgeven en verspreiden van nieuwsbrieven. Abonnees openen de nieuwsbrieven die door ons zijn ontwikkeld uitzonderlijk vaak en klikken veel vaker dan gemiddeld door om verder te lezen.

Meer kansen benutten met de content in uw nieuwsbrief

Contentmarketing is een uiterst effectieve marketingactiviteit. Met relevante content, verspreid via de effectieve kanalen, kan de bekendheid van een organisatie sterk worden vergroot. Bovendien werf je via contentmarketing niet alleen patiënten, maar bind je relaties ook structureel. Zo blijven mensen betrokken bij uw organisatie, stimuleer je mond-tot-mond reclame en vergroot je de kans dat mensen terugkomen. Daarom raden wij onze klanten aan de content uit de nieuwsbrieven, op meer plaatsen in te zetten en zo alle kansen met contentmarketing benutten.

Meer over content en SEO

Ook een goed gelezen nieuwsbrief voor uw organisatie?