Weten wat mijn klanten bezighoudt: patiëntbeleving

Hoe zorg je voor tevreden patiënten? Wat heb je nodig om de patiëntbeleving in kaart te brengen, en hoe pas je de inzichten morgen toe in de dagelijkse praktijk?

Patiëntbeleving en patiëntwaardering in kaart voor betere dienstverlening

Een goede zorgorganisatie heeft de waardering en beleving van zijn patiënten in kaart. Maar hoe kom je tot eenduidige resultaten, en hoe vertaal je de inzichten door naar praktische doelstellingen voor je dagelijkse praktijk? Door die vragen te stellen, kun je tot de kern van een continu verbeterende dienstverlening komen.

Spring marketing heeft ruime ervaring in het optimaliseren van dienstverlening met inzicht in de patiëntbeleving en patiëntwaardering, bijvoorbeeld met:

  • Inventarisatie klantonderzoek (PROM/PREM, NPS, etc.)
  • Klantonderzoek: kwalitatief of kwantitatief
  • Formuleren patiëntbeleving, inclusief concrete verbeteradviezen
  • Cocreatie brainstorm: hoe passen we de verbeteradviezen toe?
  • Jaarprogramma patiëntbeleving

Daarom kiezen zorgorganisaties voor Spring marketing

  • Social en met hart voor zorg: ruime ervaring in de zorgsector en bevlogen om de zorg beter te maken
  • Up to date, snel en flexibel: we volgen de trends op de voet, ook buiten de zorgsector en zijn direct inzetbaar
  • Altijd voor het beste resultaat: vanuit analyse werken we aan jouw doelstelling, gedegen en effectief

Ook aan de slag met patiëntbeleving voor jouw organisatie?