“De heldere handvatten en een lean stappenplan geven zelfs de grootste leek al snel inzicht in doelgroepgericht denken en daarop je strategie aanpassen. En het was fijn voorbereiden met Joep, hij wist snel waar de knelpunten lagen en welke aanpak dat vroeg.”- Bas de Koning, William Schrikker en De Jeugd- en Gezinsbeschermers
“Door er samen naar te kijken kregen we praktische handvatten, en veel meer inzicht hoe we zelf dingen konden meten en waar wenselijk verbeteren. Dat was helemaal niet zo vaag en ingewikkeld als we van tevoren dachten. Enorm motiverend en inspirerend!”- Mieke Klein Gunnewiek-Kolkman, Elver
“Een waardevolle eyeopener! De sfeer en setting waren goed, en fijn dat we direct voorbeelden konden zien.”<br />
- Marloes Lelieveld, Gors
“Spring marketing heeft mijn organisatie uitstekend ondersteund met een scan van onze internetsite. Het duidelijke rapport en de mogelijkheid snel contact op te nemen voor aanvullende vragen, hebben ons echt een stap verder geholpen.”- Mascha Blokker, Rijnlands Revalidatie Centrum