Klantcase: NVLF

Klant: NVLF, beroepsvereniging voor logopedisten

Behoefte: bootcamps online marketing voor de leden

Steeds meer logopedisten starten een eigen praktijk. Tegelijk blijkt in dat het voor logopedisten veel meer dan eerder van belang is om de relevantie van hun vak over de bühne te brengen, zeker wanneer zij in een ziekenhuis, revalidatiecentrum of bijvoorbeeld school werken. Hoe zet je jezelf goed neer als logopedist of praktijk? Hoe weten verwijzers en cliënten je te vinden? Welke kansen biedt online marketing en hoe zet je je website effectief in? En hoe doe je dit efficiënt, want je tijd is beperkt en je wil niet dat dit ten koste gaat van je tijd met en voor cliënten.

Interactieve bootcamps online marketing

De Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF) is een actieve en gerenommeerde beroepsvereniging van en voor logopedisten en foniaters in Nederland. De vereniging vroeg Spring zorgmarketing om de leden op de hoogte te brengen van de laatste kansen met online marketing voor hun logopediepraktijk of werkgever. Tijdens de jaarlijkse districtsbijeenkomsten van de vereniging toerden we mee om in 2 uur de belangrijkste trends, beste kansen en praktische tips te delen. De leden gingen enthousiast naar huis, en konden de kennis en tips direct toepassen in hun eigen praktijk.

NVLF over Spring zorgmarketing

“Tijdens de 6 districtsbijeenkomsten van de NVLF hebben onze leden op inspirerende wijze hun kennis kunnen vergroten over online marketing. Erica’s enthousiasme brengt een grote groep makkelijk in beweging. Een combinatie van humor en kennis. Evaluaties allemaal zeer positief.”

Pia Plokker

Ook een training voor uw leden?

Wilt u net als de NVLF graag uw leden op de hoogte brengen van de laatste kansen met online marketing voor hun dagelijkse praktijk? We bekijken graag samen met u hoe we u het beste kunnen ondersteunen. Bekijk ons volledige aanbod of neem direct contact met ons op.