Vanuit een hart voor zorg en passie voor marketing, werkt het Spring marketing team al bijna 5 jaar samen met klanten aan het vinden en verbinden van klanten. We gaan altijd voor de beste resultaten voor onze klanten, van ziekenhuis tot zorgorganisatie en praktijk. De vraag naar onze zorgmarketingdiensten neemt toe, en daarom is het tijd voor een volgende stap. Joep van de Ven wordt partner binnen Spring marketing en zet zijn jarenlange ervaring als marketeer en klantonderzoeker nu in voor de zorgsector.
Joep van de Ven werkte eerder als marketingconsultant voor klanten als HEMA, Rabobank, ANWB en Livit Orthopedie. Hij werkte voor dienstverlenende organisaties aan klantgedreven dienstverlening en groei. Deze ervaring zet hij nu binnen Spring marketing in voor zorgorganisaties. Hij is een nieuwsgierige, oplossingsgerichte marketeer die niet aan de zijlijn toekijkt maar aanpakt en helpt met het maken van scherpe keuzes.
Met de toetreding van Joep tot Spring marketing, kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn bij de marketinguitdagingen waar zij voor staan. Het is cruciaal om als zorgaanbieder aan te sluiten op de wensen en behoefte van klanten, cliënten, patiënten, en dienstverlening en marketing en communicatie daarop zo goed mogelijk af te stemmen. Tegelijk is de zorgsector een complexe markt en is het bovendien zaak om met de beperkte middelen toch de beste resultaten te behalen. Want dat komt de zorg aan klant, cliënt, patiënt ten goede. Op die ontwikkelingen kunnen we samen nu nog beter antwoord bieden, samen met ons vaste team freelancers.
Comments are closed.