Als ambitieuze zorgorganisatie wil je vooruit. Hoe innoveer je, welke strategische richtingen zijn er voor jouw zorgorganisatie en hoe kom je tot de juiste keuzes?
Strategie vertalen naar je dagelijkse praktijk
Analyse fundeert marketingtrategie
Marketing begint bij analyse: wie zijn je klantgroepen, wat je producten of diensten en waar liggen je kansen? Want om gefundeerd te kunnen kiezen welke marketingstrategie je inzet, is het goed inzicht te hebben in je huidige resultaten, recente ontwikkelingen en kansen.
De marketingstrategie van jouw zorgorganisatie
Op basis van de analyse, kunnen we aan de slag met jouw strategie. Hiermee kunnen we jou en jouw organisatie bijvoorbeeld helpen:
- Klantonderzoek: kwalitatief of kwantitatief
- Concurrentieanalyse
- Brainstormsessie strategie: inventariseren strategische richtingen
- Ontwikkelen marketingstrategie
- Maken van onderscheidende proposities
Daarom kiezen zorgorganisaties voor Spring marketing
- Social en met hart voor zorg: ruime ervaring in de zorgsector en bevlogen om de zorg beter te maken
- Up to date, snel en flexibel: we volgen de trends op de voet, ook buiten de zorgsector en zijn direct inzetbaar
- Altijd voor het beste resultaat: vanuit analyse werken we aan jouw doelstelling, gedegen en effectief